Jest jeszcze garmin mobile XT, dla posiadaczy N95 ważną funkcją jest obsługa wewnętrznego gpsa. Bardzo fajnie to działa wszystko. Nawet Poi z radarami jest
octavia rs i wyząbkowane opony....
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez RSJACAOczywiście tylko tył!!!
Ząbkują się tylko opnony z osi ni napędzanejMECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RSJACAOczywiście tylko tył!!!
Ząbkują się tylko opnony z osi ni napędzanej
Komentarz
-
-
Oj, geniusze...
Przełożyłem tył na przód na 500 km i była tragedia tym razem z przodu, opony wróciły na tył zamienione o 360 st na osi i z lewej na prawą, chałas został zminimalizowany do minimum.
Nie w tym rzecz.
Czy ktoś ma rs-a z takim problemem?
Jakie opony kupic?
To auto kosztowało 100 000pln, a chałas jest taki jak przy wyjechanych łożyskach... :chacha2 :evil:
[ Dodano: Czw 25 Paź, 07 01:27 ]
Oczekuję opinii od RSowców...octavia rs tdi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RSJACAOczekuję opinii od RSowców...,
to stary problem samochodow produkcji VAG takze O1, nalezy kupowac
opony o jak najwezszych panelach bieznika i nie robic przekladek przod na tyl
wtedy jest ok.
Ale myslalem iz na plycie golfa5 juz sobie poradzili z tym problemem!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcin pandapowiedzieli mi na serwisie ze to wina pokonywania szybko zakretow i zalecaja zakup miekiej gumy bo POTENZA nie nadaje sie na nasze drogi
RSJACA, ty geniuszu, przede wszystkim zmień sobie płeć :lol:
Zamieszczone przez MiKruSU mnie problem nie występuje.
[ Dodano: Czw 25 Paź, 07 08:45 ]
Zamieszczone przez RSJACAOczekuję opinii od RSowców...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodamyślę, że albo masz jeszcze za mały przebieg, albo odporne opony, zobaczymy co dalej będzie.
Tak samo na Golfie V mamy Dunlop SP9000 juz drugi sezon i zero problemow z ząbkowaniem.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Ja na seryjnych Matadorach przejechalem 35kkm bez przekladania tylu na przod i bylo wszystko ok, ale na wiosne jak zmienialem zimowki to tyl poszedl do przodu i .... no wlasnie katastrofa, straszny halas nawet przy niskich predkosciach, przy hamowaniu kangurki i drgania. Teraz mam Uniroyale i wreszcie slysze swoj silnik
Komentarz
-
-
A ja przygarne kazde wyzabkowane Potenzy w rozmiarze 225/45/17 - i jeszcze browara postawienasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975A ja przygarne kazde wyzabkowane Potenzy w rozmiarze 225/45/17 - i jeszcze browara postawie
Przejechałem na nich jakieś 20 tyś . i te co były z tyłu można wywalić na śmietnik . Troche w tym jest tez mojej winy ,bo przez ten czas ani razu nie zamieniłem i miejscami tzn. przód na tył i w tej chwili hałasują niemiłosiernie :evil:
Komentarz
-
-
SZKODA: dzięki za płeć, nie zauważyłem tego "drobnego" przeoczenia...
A co do opon to dzięki za opinie, o lecie na razie zapminam i rozglądam się za zakupem sensownych zimówek.
Czy ktoś ma takie samo auto jak ja i ma doświadczenie w nieząbkujących zimówkach?
Słyszałem że Dunlop Winter Sport d3 to coś dobrego?octavia rs tdi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greszczynJa mam dunlopy SP 9000 225/45/17 :diabelski_usmiech , poząbkowane , że maskra siakaś .
pomimo duzo jazdy po autostradach. Dotychczas nigdy nie mialem z tym problemow obojetne czy na letnich czy zimowych.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RSJACAbez obrazy ale zwykła dwójka ma trochę inne zawieszenie szczgólnie pod wzgl twardości i z doświadczenia wiem że ząbkuje zupełnie inaczejnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
Komentarz